Lugn helg!

I fredags blev det mat på Tröls med Peter, Malena, Alexandra och Kjell.
 
I lördags hade vi storstädning hemma och nu ser det riktigt fint ut igen. Även bilen har blivit renare, då Jimmy var och tvättade den. På eftermiddagen kom Beckis och vi lagade Flygande Jakob. Kvällen tillbringade vi framför tvn med godis och annat gott. Vi blev så mätta, så vi inte orkade efterrätten.
 
I söndags blev jag inkallad på jobb. Vi hann hälsa på Jimmys mamma och Bosse på förmiddagen, innan jag cyklade till jobbet. Jimmy åkte till Bombibittcupen i Sjöbo, för att kolla på laget som spelade. Själv hade jag också velat se. Det gick riktigt bra och de slutade delad trea. Den här veckan händer inte så mycket.
 
Jag jobbar eftermiddag/kväll, men hinner fixa lite saker på förmiddagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0