Helgen!

Det var en ganska lugn helg. I lördags förmiddag var jag på Heleneholm och tränade cirkelfys med Elle och Kajsa. Även Höst var där. Träningen kändes bra, men vissa övningar är tunga och andra får jag ändra lite på. På eftermiddagen blev det vila i några timmar och på kvällen åkte jag till Östra Strö. Anna bjöd mig, Ida och Beckis på mat. Pasta med räkor och sallad. Till efterrätt blev det fruktsallad, glass och sås. Allt väldigt smaskigt. Vi satt sen och pratade och tittade lite på tv resten av kvällen. De har fixat huset väldigt fint och det kommer nog bli ännu finare med det jobbet de lägger ner. Det ligger väldigt mysigt ute på landet!
 
I söndags var jag i Hardeberga och stod i kiosken med Malin och Olinda. Vi fick sålt många korvar och även en del wienerbröd. Lätt jobb och det är kul att hjälpa till. Herrarna förlorade mot Tollarp med 2-0. Olinda åkte sen ut och tittade på u-laget, som vann sin sista match med 6-3 mot Klågerup. Hade vi förlorat, så hade vi kommit sist av de lagen som är kvar. Nu hade vi många målskyttar och i och med vinsten så slutade vi på tredjeplats i tabellen. Bra jobbat tjejer! Själv var jag i Sandby och träffade Anneli och pappa. Vi kollade lite hus på nätet. På kvällen gjorde jag och Jimmy två kycklingpajer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0