Ingenting är omöjligt!

Under tisdagen hann jag med massor. Dagen började med tvätt, cirkelgym och Willys. Jag var sen på Möllan och h köpte frukt och slängde en massa skräp på återvinningsstationen. Jag fick en sen plats på vattenjympan kl 14 och valde att gå. Det kändes kallt i vattnet, men det är för att man är van med 32 grader. Nu kanske det bara var 30... Musiken var sådär på passet och efteråt frågade ledaren, om hon skulle byta ut någon låt. Jag sa inget, för det känns inte riktigt som jag har samma musiksmak som de andra. Jag cyklade sen ut till Ikea och köpte nytt underlakan. En korv hann jag också med, innan det bar av till Babyringen. Vi kollade lite på barnvagnar. Finns hur mycket som helst att välja mellan. Om någon har något bra tips, så är det väldigt välkommet. Vi var hemma och åt och körde ut till Borgeby. Jimmy skulle kolla på något jobb åt Malena. Vi hann sen precis i lagom tid till matchen hos Peter och vilken match det blev. Sverige var helt utspelade i en timme och det var nästan så att man skämdes. Sen kom Zlatans mål och strax därefter Lustigs och det kändes som det blev ett bättre resultat. Lustig missade sen en bra chans och när Elmander gjorde mål, kändes det som Tyskland darrade på riktigt. Sana hade kunnat bli riktig hjälte, men missade. Zlatan steg sen hos mig, när han kom fram och klappade om honom. Tyskland hade inget sista halvtimmen, med undantag av en stolpträff. När Rasmus Elm gör 4-4 på övertid var det bara sjukt. Det skulle inte kunna hända, men det gjorde det. Vad hände med Tyskland och hur kunde Sverige höja sig så. Fotboll är konstigt ibland, men är det på detta hållet att Sverige överraskar så gör det inte mig någonting. Från att ha varit en riktigt usel match, blev det något fantastiskt. Heja Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0