Internmatch och fest

I lördags sov jag alldeles för lite och gick upp vid elva. Drygt tre timmars sömn. Jag, Jimmy och Elle åkte ut till Harlösa. Det var först internmatch. Medan de andra bytte om och värmde upp, så satt jag kvar i bilen och sov. Sedan var jag ute och kollade på matchen. Ganska jämna lag. Vi var inte så jättemånga, men Claudio hade fyllt på med några av de yngre tjejerna och Jimmy var också med. Tror det var nio mot åtta. Matilda gjorde två snygga mål! Det var ganska kallt, men solen värmde.
 
 
Vid 17 var det dags för fest. Det blev först en del väntande, då herrarna spelade sin internmatch. Sedan bjöds det på mat. Kyckling, potatisgratäng, sås och sallad. Det blev lite tal och prisutdelning. Linnea fick pris för mest träningar och Julle för att ha utvecklats mest. Resten av kvällen var det snack och lekar. Ellen tog på sig rollen som lekledare och skötte det bra. Ökenleken, klädnypor, rep under kläderna, öppen eller stängd, kortleken och fotografering. Carro dominerade stort i fot-/klappleken. Det enda man kan klaga på var väl musiken. En del försökte få på något bra, men ingen lyckades. Själv avslutade jag kvällen på topp, genom att skickligt vinna leken där det gäller att ta sig ett varv med hjälp av en kortlek. Claudio får nog lära av mig. Första gången kom han inte ens en stol framåt..;) Riktigt rolig dag och kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0