Malin

Det var över ett år sen sist, men igår hade jag och Malin bestämt oss för att ses igen. Jag körde till Lund efter jobbet. När jag kom höll Malin på att laga lax, potatis och sås. Helt problemfritt var det inte med Marvin och Edla i närheten. 3,5 och 1,5. Edla var ledsen, så fort Malin inte höll henne i famnen och Marvin hade problem att titta på barnprogram på datorn. Oskar kom hem och vi åt mat. Jag fick uppleva mycket vardagsproblem. Edla kunde äta själv, men Marvin ville bli matad. Jag lekte sen med en ballong med Marvin, så kul så att han inte ville gå och lägga sig. Han hann även att trilla över Edlas vagn och bli ledsen och nästan kissa på sig. Vi gjorde sen äpplekaka med vaniljsås och åt. Riktigt smaskigt! Marvin ville bara ha sås och Edla åt och åt och åt. Förhoppningsvis tar det inte lika lång tid tills vi ses nästa gång.

På kvällen såg jag x-factor. Många riktigt bra! Bäst och sötast Awa! Heja henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0