Nästan som julafton

I måndags var det dags för andra föräldrarutbildningen. Det handlade nästan bara om smärtlindring och vi fick se en förlossningsfilm. Svårt att veta hur mycket man behöver. Lär göra ont, men frågan är vad man klarar av.

Jimmy hade hämtat ut min cykel och nu är den som ny. Tänk om kedjan alltid hade varit så här bra. Inget mer hoppande, rasslande och bara vissa växlar som fungerar. Sist vi lämnade in den, så kom den tillbaka i ett helt annat skick. Nytt bakdäck och nya bromsklossar där bak också. Det är som en dröm att cykla igen.

I tisdags var det dags för vattenjympa igen och efter det gjorde jag lasagne.

Igår tvättade jag på eftermiddagen och sen kom Jimmy hem med min nya mobil. En vit HTC Desire X. Min försenade födelsedagspresent. Inte på grund av Jimmy för om han fått som han ville, så hade jag haft den på min födelsedag. Bara jag som har haft svårt att välja... Får se om jag lär mig att använda den snabbt. På kvällen var jag på vattenjympa för gravida. Ett bra pass med högt tempo och bra musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0