Försenad julklapp

Jag hade gett en överraskning i form av gocart till Anneli, Mikael och Jimmy i julklapp. Det var inte riktigt läge för det i juldagarna, då Malva plötsligt dök upp. Pappa fick samma present i födelsedagspresent. Anneli var ju nere i helgen och då passade bra att de skulle få julklappen i söndags efter min match. Vi körde 2x10 min och mamma passade Malva. Jimmy startade snabbast, men jag lyckades precis slå honom första rundan. Mikael kom på tredjeplats, tätt följd av pappa. Andra rundan av jämnare. Mikael vann. Jag kom tvåa några hundradelar före Jimmy. Anneli föbättrade sin tid mest och var inte så långt efter.
 
 
Efter gokarten gick vi till Möllan och åt indiskt. Det var ett tag sen, men det var gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0