Fotboll

I torsdags var det regnigt för första dagen på länge. Man hoppades att det skulle bli lite svalare, men efteråt kändes det nästan ännu mer kvavt. Jag och Malva åkte ut tidigare till Sandby. Malva rör sig runt, runt, runt. Vi hann även gå en runda och hon sitter inte direkt och lutar sig bakåt och vilar sig. Hon håller sig uppe med händerna och varenda sak som rör sig eller låter ska hon titta på.

På kvällen kom Jimmy och vi åkte ut till Harlösa. Träningen började med övningen där det gäller att ha koll på alla, så att vi gör allt samtidigt. Först bara springa och sedan även med boll. Vi löste det bra. Vi fortsatte med att tre och tre köra vändningar och komma förbi en motståndare. Vi var fyra i min grupp. Jag, Jessan, Olle och Evelina. Vi övade sen på inlägg från vänster. Många bra inlägg och avslut. Vi avslutade med spel på stor plan. Jag och Hallqvist spelade tillsammans i anfallet och det fungerade bra. Hoppas det gör dig idag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0