Malva 8 månader!

Idag blir vår lilla tjej 8 månader. Tiden går snabbt. Hon har varit lite gnällig någon dag i veckan. Kanske är det framtänderna, där upp som är på väg ut. Det ser ut som de kommer att komma vilken dag som helst. Annars är det just nu väldigt tråkigt när jag lämnar rummet hon är i. Från att allt är perfekt, så gallskriker hon direkt hon inte ser mig. Jobbigt när man har lite att göra här hemma. Hon har kommit på att hon kan ta sig mellan rummen. I veckan har hon tagit sig från vardagsrummet till köket med två stopp på vägen. Först suga lite på mina inlines och sen på Jimmys fotbollsskor. Hon rengör golvet bra och blir snabbt smutsig på magen. Jag får väl börja att städa bättre! Det märks att det är väldigt jobbigt, för efter en så lång strapats så blir hon väldigt trött och sover gott. Ikväll ska hon fira hos mormor och morfar, medan jag och Jimmy ska fira en 35-åring!:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0