Varm fredag!

Idag har jag och Jimmy varit och jobbat på Big Slap på Tallriken. Vi hade med oss Malva, som var duktig och mest satt fint i vagnen. Claudio hjälpte också till och vi jobbade med några killar från Harlösa. Var resten av damlaget var vet jag inte?! Vi lade lite golv och tog bort plast och en plastbit från lysande rör. Vid tvåtiden tyckte Claudio att vi kunde gå, så jag och Malva åkte till Ribban. Det kändes lite oorganiserat vad vi skulle göra och Linero utnyttjade det till max, då de inte gjorde mycket medans vi var där, mer än att äta god buffé.
 
 
Min bror kom efter ett tag till Ribban. Det var riktigt härligt i vattnet. Jag gillar verkligen att bada. Halv sex tog jag mina inlines och åkte hem. Riktigt svettigt! Jimmy hade inte orkat fixat helt klart för grillning, så vi gick till Bright Bar & Grill och åt Toast Skagen och Ryggbiff med pommes och bernaise. Inte helt fel det heller! Härligt med varma sommardagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0