Äntligen lite svett!

Igår var jag ute hos Sofie och Wilma i Oxie. Vi gick först en lång runda med vagnarna. När vi kom tillbaka fikade vi ananaskaka och glass. Malva fick låna Wilmas babysitter och trivdes bra, så en sådan får vi snart köpa.
 
 
När jag kom hem lagade jag sista rätten från matkassen, Lättpanerad kalkonfilé med choronsås och klyftpotatis. Det stod att den var tuff att göra, men jag märkte inte någon skillnad från de andra. Jimmy var träningsledig och jag passade på att gå på spinning på Parkmöllan. Höst höll i passet och gjorde det bra. Det kändes bra för mig. Riktigt skönt att för första gången på väldigt länge bli väldigt svettig och flåsig. Det får jag göra om snart, så länge jag inte kan springa. Efter passet träffade vi Oliw också, så vi stod och snackade en stund. Sen fick jag snabba mig hem till en hungrig dotter...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0