Fys och melodifestival!

Igår höll jag och Elle i fysträningen. Kul att Kajsa var med och det var första gången jag träffade den nya tjejen, Caroline. Alla är välkomna! Elle körde uppvärmningen. Först samma övning som Jimmy hade sist, där man är två och två. En tar på en kroppsdel på den andra och sedan på ett ställe den andra ska röra sin kroppsdel mot. Efter det skulle alla ligga på mage i en ring. Man skulle hoppa över en person, lägga sig på mage, upp igen, över och ner på mage hela rundan. Sedan var det dags för träningspasset. Vi hade tio stationer (t.ex. dips, armhävningar, idioten, skridskohopp och burpees) och körde en minut på varje. Efter första rundan blev det lite paus och sen en runda till. Vi spelade fotboll i 20 minuter. Halva med vänstern och resten fritt. Roligast var att Elle inte upptäckte att vi körde fritt, förrän precis i slutet. Jag stod i mål igen, men nu börjar det kännas helt ok att springa. Elle höll sen i stretchingen.
 
På kvällen kom Ida och tittade på Melodifestivalen. Hon börjar bli riktigt stor om magen nu. Jag gjorde jag bakad potatis med lax och till efterrätt blev det äppelpaj med vaniljsås. Jag hejade på Ulrik, men det var svårt att gissa hur det skulle gå. Nu blir det spännade i Andra chansen och Finalen. Väldigt ovisst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0