LdB - Stattena

I tisdags på kvällen så var jag på Stadion och dömde semifinal i DM för F16. Elif och Edina var assisterande. Det var härligt fotbollsväder och en riktigt fin gräsplan. Läktarna var väl inte riktigt fyllda, men det var bra stämning innan match. Det börjar ganska jämnt, men innan paus så står det 4-0 till LdB. Bra fart och tuffa närkamper för att vara F16. I andra halvlek blir det några snabba mål och matchen slutar 12-0. Stattena fortsatte ändå kämpa och gav aldrig upp.
 
Efter matchen kollade jag på slutet av LdB FC Malmö - Kopparbergs/Göteborg FC. Det stod 2-1 när jag kom och jag hann se ett mål. 3-1 blev det. Nästa vecka väntar seriefinal mellan LdB och Tyresö och det ska jag inte missa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0