Fotbollsträning

Igårkväll var jag på fotbollsträning. Värmen från dagen hade försvunnit. Teknik som uppvärmning med bland annat mottagning-pass. Flätan med inlägg i slutet. Snabba fötter. Vi spelade sen med väggar. Därefter spel en mot en, där det gäller att göra mål i ett av två mål. Efterhand blev det tävling från målet och till andra målet. Tyvärr blev det inte en enda vinst för mig. Jag hade oturen att bara möta Linnea och Emma. Det hjälpte inte ens att jag försökte stoppa Linnea med kroppen. Sista gången var jag dock väldigt nära att vinna. Vänta några veckor, så ska jag utmana dem på riktigt!;) Vi spelade sen vanligt och avslutade med snabba fötter och nedjoggning. Själv kändes det bättre än sist. Jag orkade lite mer och kände mig inte lika klumpig. Snart är jag redo för match också!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0