Jimmys födelsedag!

På långfredagen fyllde Jimmy 32 år. Jag och Malva sjöng för honom klockan 7. Malva gav honom dubbel-lypsyl och av mig fick han en rakapparat. Braun 790 cc Hugo Boss Edition. Malvas present var precis det han hade önskat sig och jag hoppas min också passar.
 
Vi åkte sen till Bunkeflostrand. Först hälsade vi på hos Fredde och Emma. Bara Fredde och Ella var hemma. Ella fick en body och ett par byxor. Hon sov hela tiden och var så liten jämfört med Malva. Så snabbt de små växer.
 
Vi åkte sen vidare till Bosse och Marina. Marina jobbade till 15. Direkt när vi kom fick Malva ett påskägg av Jennifer. Det innehöll jättesöta kläder i storlek 68. Hon kan nog ha dem till sommaren. Jimmy och Bosse fixade med badrummet. Jag och Jennifer spelade spel och kollade på film. William hade kompisar hemma under dagen. När Marina kom hem, så gjorde hon rabarberpaj. På kvällen blev det grillat för första gången i år. Riktigt gott! På kvällen kollade vi på Let's Dance.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0