Nästan max!

I måndags var det dags för fotbollsträning igen. Det var riktigt, riktigt kallt och mina fötter gillade inte kylan. -9 grader när jag körde hem. Vi körde teknik som uppvärmning. En sprang framlänges och den andra baklänges. Därefter blev det spel en mot en. Sex matcher. 2 poäng för vinst och 1 för lika. Carro vann övningen med 10 poäng. Själv fick jag 7. Vi spelade sedan med väggar. Två mot två. Vi fortsatte med skottövning i form av prickar. Det kändes riktigt bra och det blev en hel del mål. Många fick till riktigt snygga skott! Första rundan vann Sanna och den andra Jessan. Själv snubblade jag på mållinjen och blev tvåa båda gångerna, men jag slog ut Claudio i alla fall..;) Vi avslutade med spel. Fyra mot fyra med femmannamål. Det börjar kännas bra för mig. Jag kan nästan gå på max, så nu krävs det bara lite mer träning för att den gamla formen ska infinna sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0