Påskdagen!

Idag har vi haft en lugn dag. Jimmy var på crossfiten på förmiddagen. Jag och Malva gick upp vid 11. Vi gick till Ica och hämtade ett paket. Det visade sig vara en tröja, mössa, armsvettband och anmälan till Malmömilen från mitt jobb. Jag får springa Malmömilen gratis genom mitt jobb. 15 juni hoppas jag vara i bra form för att klara en mil på under 50 minuter. Jag och Beckis ska värma upp med Vårruset 2 maj. 5 km i Pildammsparken.
 
På eftermiddagen gick jag och Jimmy med Malva i bärselet till Crossfit 360 och tittade på ett pass. Väldigt många övningar och det verkade jobbigt. Det var soligt och härligt ute. Även om det fortfarande är kallt, så känns det lite som vår igen.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0