Vinter igen...

I torsdags var kylan tillbaka igen. Riktigt kallt! Jag och Malva var på mammasamtal på BVC på förmiddagen. Malva var sen med när jag tränade på cirkelgymmet på Heleneholm. Efter det blev det premiärbad för Malva i badkaret. Hon och jag badade i en halvtimme och hon tyckte det var riktigt roligt. Det bådar gott inför babysimmet. En annan favorit är att kolla på sig själv i spegeln. Frågan är om hon förstår något av vad hon ser, men nyfiken och glad blir hon.

På fredagen kom Jimmy och Ivan hem under lunchen och vi åt pannkakor. Ivan hade med sig tulpaner till mig och en massa godsaker. På kvällen var Jimmy helt däckad efter att ha jobbat 50 timmar under veckan, så han sov först 2 timmar innan det blev fredagsmys för hela familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0