Härlig söndag!

I söndags åkte vi till Bunkeflostrand på förmiddagen. Jag satt i solen och tittade på när Bosse och senare även William jobbade med poolen. Jimmy gjorde något jobb inomhus.

På eftermiddagen åkte jag inlines in till Malmö IP. Riktigt härligt att åka inlines igen. Det har jag nog inte gjort sen i somras. Utanför Malmö IP träffade jag Petra, Sandra och Irre. Vi trodde på en jämn match, men LdB vann stort. 5-0 blev det till slut. Några riktigt snygga mål.

Efter matchen träffade jag och Petra Jimmy och Malva och vi åt på en mexikansk restaurang vid Triangeln. Riktigt gott! Vi gick sen genom stan för att leta glass och till slut blev det mjukglass på Max.

Kvällen avslutades med Mästarnas Mästare. Anna och Magdalena imponerade stort, men vilken kille Jesper är. Riktigt sportsligt att välja Bernt och vilken bra motivering. Nu hejar jag på tjejerna i finalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0