Äntligen friska!

I måndags började dagen med sångstund. Malva verkar gilla att vara på kompassen och passade på att mysa mycket med Fanny, den ena förskoleläraren. Vi var sedan på Jägero och Ikea. På Ikea gjorde vi massa säkerhetsköp till Malva. Badkarsmatta, skydd för hörn, barnlås på lådor och lite annat smått och gott. Jag och Malva delade på en korv, innan vi åkte hem. Dyr lunch. På kvällen köpte vi ett par stövlar till Malva på Blocket.
 
I tisdags skulle dagen börja med cirkelgym på Stadion. Vi var lite sena dit, så jag fick jogga. Passet visade sig bli inställt, då det bara var jag och en tjej till. Vi körde istället ett varv själva. Malva roade sig själv. Vi gick sen på sångstund. Dagen fortsatte med att vi tog tåget till Eslöv. Malte hälsade oss glatt välkomna. Han hade blivit stor, sedan jag såg honom sist. Malva och Malte lekte lite, innan vi åt soppa. Båda barnen gillade också maten. Vi gick en runda i det härliga vädret, innan vi åkte tillbaka till Malmö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0