Cirkelfys

Igår var det dags för Friskis igen. Jag var sugen på att testa cirkelfys - förälder. Malva sov när vi kom dit och sov tills stretchingen började. Då var hon pigg och lekte på golvet. Det var åtta stationer och vi körde två varv. Skönt att anstränga sig lite igen. Redan på kvällen kände jag lite träningsvärk.
 
Annars var det en lugn dag. Vi gjorde köttfärslimpa till mat. På kvällen, efter att Jimmy hade vilat lite (3,5 timme), blev det äppelpaj med vaniljsås. Malva har varit snäll, men en sak som har börjat vägra att göra är att ligga i sin säng. Hon måste sova väldigt djupt, om vi ska flytta henne dit. Annars vaknar hon direkt och gråter och ställer sig upp. Hon har en ny favoritsovställning och det är med kinden på min kind och så håller hon stenhårt i håret. Det blir ganska svettigt efter en liten stund. Jag ska kanske fixa en peruk, som hon kan hålla i..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0