Kompassen, löpning och Malvapassning!

I onsdags och torsdags var jag och Malva på Kompassen. Efter Kompassen på torsdagen sov Malva 3,5 timme, så jag passade på att baka. Jag han med både fastlagsbullar och morotsbullar, innan hon vaknade. På kvällen var det dags för intervaller i Pildammsparken med Linda. Första löpträningen på väldigt länge. Vi körde 8 löpningar i backe. Sedan 8 löpningar på en raksträcka. Sedan avslutade vi med 8 löpningar i backen två gånger. Skönt med lite löpnining! Det kan behövas!


I fredags passade pappa Malva på förmiddagen, då jag hoppade in och jobbade 6-12. Det gick hur bra som helst. När jag kom hem, så fick han fastlagsbulle som belöning. Jag, Jimmy och Malva var på badet på kvällen. Det var ett tag sen sist, men Malva älskade det. Hon sprang omkring i bebisbassängen och gjorde glädjeskrik. Dyken hade hon glömt från början, men på tredje försöket kom hon på att hon skulle hålla andan. Kvällen avslutades på Burger King och sedan tidig läggning. En mysig avslutning på veckan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0