Mer skoj i snön!

Veckan fortsätter med nattjobb, sömn på förmiddagen och vila och bus med Malva på eftermiddagarna. I onsdags kom Malva och Jimmy hem från Kompassen vid halv ett. Malva hamnade sovandes hos mig i sängen och vi vilade i tre timmar till. Jimmy var borta länge och jag och Malva passade på att ta pulkan och slänga återvinning på Nobeltorget. På vägen hem så hann vi med en massa bus på lekplatsen. Hoppa på studsmattan, gunga och bara ligga i snön.
 
 
Igår hann jag åka premiäråket på längdskidorna (de gamla) på Bulltofta. Härligt att åka, även om skidorna inte är de bästa. Spåren var bra för att vara i Skåne på stora delar, men på något ställe hade snön blåst bort. Jag åkte ungefär 5 km i mörkret tillsammans med många andra som var sugna på att åka längdskidor. När jag kom hem, så hann vi med att dra Malva lite i pulkan i parken.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0