Snabb vecka...

Förra veckan bara försvann...
 
I fredags var vi i Hököpinge och bjöds på hemmagjord rotmos. Den gick hem hos alla. Senare blev det äppelpaj med vaniljsås till På spåret. Malva ville också smaka och satt inte still så mycket.
 
I lördags tränade jag Cirkelfys på Parkmöllan på förmiddagen. Ledaren hade jag aldrig haft tidigare, så det blev några nya övningar. Roligt pass och skönt att träna tidigt. Jag hade träningsvärk i flera dagar.
 
På kvällen skulle jag träffa Katrin, Cecilia och Emma på Plockepinn. Katrin hade varit sjuk i en vecka, så vi ställde in restaurangen och träffades hemma hos Emma istället. Det blev nog ännu godare mat och vi åt hela kvällen. En del nyttigt, men mest onyttigheter. Jättetrevligt att ses. Cecilia verkar trivas bra i London och åkte tillbaka redan dagen efter. Vi stannade ganska länge och tittade på tv och snackade.
 
I söndags var vi i Sandby hela eftermiddagen. Jag var först matchfunktionär med Jessica N. Klockan strulade lite, men annars tycker jag vi skötte oss bra. F03 spelade och slutspelet var jämnt. Många duktiga tjejer! Efteråt kom Jimmy, Elle, Sofia och några till och vi slutstädade. Vi var många fler än vi har varit tidigare, så det gick snabbt. Skönt! Vi åt sedan mat i Sandby, innan vi åkte hem. Gott som vanligt och alltid efterrätt!:)
 
Malva har lärt sig ett nytt trick. Igår sov hon som en stock i vår säng, när jag bara skulle ut i köket och fixa något. Jag hörde ljud från sovrummet och möttes av en leendes tjej, som kom krypandes. Senare under kvällen visade hon upp sin nya talang att snabbt vända sig och gå ner med fötterna först. Riktigt stolt över sig själv. Själv blev jag lite rädd när jag såg henne. Tidigare har hon ju krupit rakt ut, men bra att hon har förstått hur hon ska göra för att inte slå sig.
 
En annan positiv sak är att vår bil återigen klarade besiktningen utan anmärkning! Bra jobbat av den gamla Saaben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0