Jobb och högsommarvärme!

Den här veckan jobbar jag eftermiddag/kväll. Jag har cyklat två dagar i värmen, men det svalkar skönt på vägen hem. Arbetet med altanen går också framåt. Det blir riktigt fint. I tisdags kom Anneli, Oskar och Mikael hem från Frankrike. Jag och Malva åkte till Klagshamn för att bada med Anneli och Oskar igår på eftermiddagen. På kvällen blev det lax och glass i Sandby. Malva gillar verkligen sin moster och springer för att möta henne varje gång. Idag träffade vi henne på Ribban vid handikappbadet. Det blev bad och en massa grävande i sanden. Anneli gjorde sig ännu mer populär när hon bjöd på nektarin. Härligt med värme när man kan bada, men annars är det lite för varmt! Men jag ska inte klaga för jag älskar värme!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0