Heja pappa!

I lördags åkte vi till Jimmys träning och tittade på när han tränade crossfit. Malva härmade flera som tränade. Hon ville gärna med ut och springa som de gjorde, men eftersom det regnade så tyckte jag det var en mindre bra idé. Vide satt i en matstol och det var bra att veta att ett av barnen inte kunde förflytta sig. Efter Jimmys träning var det dags för Harlösaspelen. Vide och Jimmy tittade på en match, men annars höll de till i Sandby. Själv var jag orolig för Vide, men Jimmy visste ju var jag var om han blev hungrig. Vide sov gott när jag dök upp efter cupen och då hade han inte ätit på fem timmar. På vägen hem höll vi på att blåsa bort, men som tur var gjorde vi inte det!
 
Malva läser för Vide

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0