Kalas

I lördags när jag kom hem, så tog jag bussen till Bunkeflo. Jennifer och Bosse hade kalas. Vi satt ute i ett tält. Inte bästa vädret, men det var skönt i tältet. Jag fick värma lite rester och det fanns sedan gott om godsaker. Malva hoppade studsmatta och åt snacks. Jennifer frågade om vi ville sova över och det blev bestämt att vi skulle det. Malva somnade inte förrän halv ett. Konstigt att hon kunde vara uppe så länge. Precis innan vi skulle sova smög hon i och lade sig i Jennifers säng, men kom tillbaka efter ett tag och sov hos oss. Vide var som vanligt vaken några gånger. På morgonen vid åtta smög Malva in till Jennifer igen. Efter en stund kom Jennifer ut, då hade Malva somnat inne hos henne. Vi åt en god frukost innan vi åkte hem. Jag fick boule i morsdagspresent. Jimmy, Malva och Vide tog bussen till Malmö för att fira Jimmys mamma och mormor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0