Lugnare vecka...

I måndags hade jag och Vide en lugn dag hemma. Jag ska börja fixa lite i trädgården och får passa på den korta stund han sover.
 
 
På kvällen var det träning igen. Vi började med hälften inne i mitten och hälften ute med boll. Pass, volley, lår-volley, bröst-volley, nedtagning och nick. Vi delades sedan in i fyra lag och höll bollen inom laget. Det gällde att jaga och få ut bollen i det laget som höll i bollen när Claudio sa till. Det fungerade sådär för mitt lag. Jag, Carro, Johanna och Emma körde sedan löpningar tillsammans. Bra tempo med boll i några minuter. Vi hade sedan avslutsövning. Först gå på eget skott, sedan möta och vända och skjuta och till sist nicka in en boll. Flera riktigt snygga avslut och någon lyckades nog göra mål på alla tre. Sandra gjorde också många fina räddningar. Vi spelade sedan på stor plan med väldigt lika västar. Gul och orange blir ännu mer lika i mörker. Spelet var inte på topp för min del, men det kan ju inte alltid vara det.
 
Igår var min pappa här och passade Vide. Jag var på medarbetarsamtal. På eftermiddagen var Malva, Vide och jag ute väldigt länge. Malva gillar verkligen att leka ute och helst med andra barn.
 
 
Idag har jag och Vide varit på Fröerna i Rökepipan. Södra delen av Skrylle. Riktigt härligt väder och det börjar bli knoppar och lite grönt i skogen. Flera jag känner sedan innan är med i gruppen och några nya. Det var hur härligt som helst att vara ute i solen. Jag hoppas alla gånger blir så här bra!
 

Kommentarer
Postat av: Agnetha

Din och Jimmys glädje för naturen smittar av sig på Vide och Malva :-)

2015-03-19 @ 18:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0