Bubbelboll och eurovision

I lördag var jag tvungen och lämna matchen lite innan och snabbade mig till Ribban. Jimmy skulle spela bubbelboll med några gamla arbetskamrater och sedan grilla. Jag dök upp strax efter 16 och vi stannade och tittade. Det såg kul att göra, men det var inget skönspel.
 
 
Jag, Malva och Vide åkte sedan till Eslöv, för att hälsa på Malte, Ida och David. Anna, Ellen, Majken, Erik och Jerker var också där. De bjöd på god plockmat. Malva åt mest "pinnar" och melonbitar. Barnen lekte och busade länge. Ingen sov när Eurovision började och Malva somnade först vid 23. Äntligen kunde vi ta fram lite snacks.:) Måns var riktigt bra. Det stod mellan honom, Ryssland och Italien. Riktigt spännande. I slutet var det några otippade länder som inte gav Ryssland någon poäng och Måns kunde dra i från. Han vann till slut med 60 poäng. Kul med seger! Det var han värd! Jag åkte nog hem först vid halv två och inte ville Vide sova när jag kom hem...
 
Till slut somnade även Malva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0