Mycket borta

Förra veckan jobbade jag eftermiddag/kväll måndag till fredag. Pappa kom och passade barnen och det verkar ha gått riktigt bra. Själv var jag hemma med barnen på förmiddagarna och passade på att mysa. På fredagen badade vi alla skumbad och det var riktigt kul! Direkt efter jobbet på fredagen, så skjutsade Jimmy mig till tåget. Jag åkte Öresundståg till Göteborg. Ett tåg med passa fulla människor, som gjorde att det var svårt att vila. Framme i Göteborg sov jag en natt på hotell. På morgonen blev det god hotellfrukost, innan jag åkte vidare mot Lidköping med ett byte från tåg till buss i Trollhättan. Jag var framme i god tid. En fin plan och bra förhållande. Det var två lag som inlett utan vinst och nu var det borta laget QBIK som tog sin första seger. 2-0 vann de med. Hemvägen blev en massa byten. Grästorp, Herrljunga och Göteborg. Jag var framme precis innan midnatt. Lång resa för en match!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0