Söndag

I söndags var jag ganska trött. Vi kom till Sandby vid halv tre. Vide var vaken och somnade kanske halv fyra. Vid sex vaknade han igen och levde om. Jag gick upp med honom, för att Jimmy skulle sova. Halv sju kom min pappa upp och tog hand om Vide, så jag kunde sova vidare. Vid nio vaknade jag sedan av Malva. Det blev en lugn dag. Vi åkte och köpte en sparkcykel till Malva. Trots att hon själv fick välja, så blev det sedan fel. Det var inte den hon skulle ha. Jag tror hon ville ha en med två hjul där bak eller fram. När hon väl testade den och det gick att köra, så blev hon stolt. Vi var en stund hos Bosse, Marina, William och Jennifer. Vi fick testa Jennifers handbollsmål. Det blev riktigt snyggt. Malva hann såklart hoppa lite också och även Vide fick vara med på studsmattan. Vi bjöds på falukorv i ugn, innan vi åkte hem.
 
u-laget spelade match sent på eftermiddagen, men det blev tyvärr förlust med 6-4. Hörby blev för tuffa, men det är bara att ta nya tag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0