VM-tips

I lördags hade vi mys här hemma på förmiddagen. Två trötta barn, eftersom ingen av dem gick och lade sig tidigt kvällen innan. Mitt på dagen skjutsade Jimmy mig till tåget. Jag åkte upp till Mölndal. Det var dags för match i Elitettan igen. Jitex Mölndals BK - Östersunds DFF. Riktigt tråkigt väder med regn och blåst. Det var mycket folk på Åbyvallen när vi kom, eftersom det var fotbollscup. När väl Elitettan-matchen hade börjat, så hade de flesta åkt hem. Matchen slutade 0-0. Efteråt fick jag många bra tips av Jenny Palmqvist, som var domarobservatör på matchen. På hemresan åkte jag ett nästan tomt tåg. Konstigt att de kör flera vagnar, när det satt en person i varje vagn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0