Jimmys födelsedag!

Igår fyllde Jimmy 36 år. Han kom hem lite senare från jobbet, så jag och Malva hade hunnit göra både kladdkaka och pizza. Malva hade också ritat klart sin teckning, som hon hade gjort på förskolan dagen innan. Jag skrev GRATTIS PAPPA, som hon var väldigt duktig på att skriva av på sin teckning. Av mig fick han ett restaurangbesök med trerätters. Får se om det blir med eller utan barn. Ikväll fortsätter vi firandet med ett besök på Bright Grill & Bar med Mikael och Annica.
 
 
I somras fick jag den högra teckningen av Malva när jag fyllde år. Då såg jag knappt skillnad på att Vide gjort den vänstra. Snacka om utveckling...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt fantastisk utveckling! Nu är det ju inte ens en huvudfoting.

2017-03-31 @ 19:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0