Fullt upp!

Jag hade några mysiga förmiddagar med Linnea förra veckan, men det är svårt att hålla henne vaken till 11. På onsdagen körde jag ett löppass med sprint på mark och backe och två 400 meter. Jag ville se hur snabbt jag sprang jämfört med Malva. Första varvet 1.44, så jag fick efter lite vila ta i på det andra och sprang på 1.36 precis som Malva. Det dröjer inte länge innan hon är både snabbare på kortare och längre sträckor jämfört med mig.
 
 
På lördagen skjutsade jag Vide på tennis och fixade lite ärenden samtidigt. På dagen gick vi sedan en runda med vagnen, innan vi åkte på fest strax innan 15. William och Jennifer skulle firas. De fick som oftast pengar och får själva välja vad de vill ha. Det bjöds på god grillbuffé ute vid poolen. Till efterrätt blev det prinsesstårta och gifflar. Vi gick in några stycken sen och satt och snacka och åt godis och chips. Trevligt kalas!
 
 
På söndagen hade Malva gymnastik och friidrott. Själv var jag på ett digitalt årsmöte för samfälligheten i över 9 timmar. Jag var helt slut i huvudet när det slutade halv ett på natten.
 
 
Den här veckan har det varit fullt upp med jobb och aktiviteter. I måndags var Malva på friidrott. På tisdagen hade Vide träning. Jag åkte sedan ut till fotbollen, men hade med mig Linnea som var vaken hela tiden, så det blev inte så mycket tränat för mig. I onsdags åkte vi till ExtremeZone på eftermiddagen. Det uppskattades av alla. Malva träffade en ny kompis och Vide träffade två kompisar från sitt fotbollslag. På hemvägen blev det McDonald's. I torsdags var det siming och innebandy. Jag och Linnea hängde på en lekplats under tiden vi väntade. Soligt, men ganska kyligt i vinden. På kvällen var jag egentligen sugen på att träna fotboll, men jag var helt slut så jag fick prioritera att sova. I fredags hade Malva friidrott och Vide lekte med två kompisar. Hela helgen har det varit en massa jobb, så det ska bli skönt med lite ledigt och fint väder nästa vecka. Hann med en löprunda på 6 km igår. Det tog precis över 30 min. Vill ner under 5 min/km. Det ska inte vara så svårt, om jag håller mig skadefri.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0