Januari

På söndagen när vi kom hem, så började vi att packa upp och starta någon maskin tvätt. Veckan efter jobbade jag sju dagar och aktiviteterna var i full gång. Själv tränade jag fotboll på måndagen. Malva började också sin truppgymnastik och var så nöjd.
 
På lördagen var vi på Williams 21-årskalas. Jag kom lite senare, då jag hade jobbat hela dagen. Det bjöds på Chili con carne och kanelbullar och prinsesstårta till efterrätt. Väldigt gott. Linnea var väldigt stirrig och hade svårt att sitta still och vara tyst. Vide somnade tidigt i soffan och Malva var lite trött och gnällig.
 
 
Den här veckan var jag ledig i början, men har sedan fått hopp in och jobba natt. Malva har haft feber och huvudvärk och varit hemma från skolan. Idag blir det covidtest. Linnea var hos tandsköterskan i måndags och vägrade att visa sina tänder, annars var det samma vanliga. Igår tog jag min tredjespruta. Två cykelrundor till Malmö. En jobbig med cykelvagn och en härlig igår i strålande sol. Kändes lite som vår.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0